© copyright

FAQ Airport Service

 

Hoe wordt het luchthavenvervoer geregeld?
Meestal gebeurt dit bij reservatie van uw reis, maar als u liever wacht tot u zekerheid hebt van uw vluchturen is dit ook geen probleem.

Is luchthavenvervoer altijd mogelijk?
Wij voorzien luchthavenvervoer 24/24h zowel op zon- als feestdagen.

Hoe lang op voorhand worden de klanten opgehaald?
Met de verstrengde maatregels op de luchthaven in Zavemtem halen wij klanten 3h voor vertrek op.

Worden klanten alleen vervoerd?
In de meeste gevallen wel, enkel bij gebrek aan plaats (bij laattijdig boeken of hoogseizoen) kan het voorvallen dat er transferts gecombineerd worden met andere klanten.

Hoe wordt er betaald voor het luchthavenvervoer?
Indien u het luchthavenvervoer samen met uw reis gereserveerd heeft, wordt dit automatisch verrekend met uw saldo-afrekening (hetzij cash, per overschrijving, bancontact of VISA e.d.)
Indien u echter heel laattijdig luchthavenvervoer wenst kan u de betaling ook met onze chauffeurs regelen (enkel cash in dit geval).

Houden de chauffeurs de vluchturen van de terugvlucht in het oog?
Ja. Bij grote wijzigingen wordt het kantoor zelf reeds verwittigd door de touroperators en onze chauffeurs kunnen het zelf ook opvolgen.
Klanten mogen ons natuurlijk altijd verwittigen.

Is er plaats voor rolstoelen of kinderwagens?
Ja, de rolstoel of kinderwagen dient wel opvouwbaar te zijn zodanig dat deze in de kofferruimte kan geplaatst worden.